Jestes tutaj: Home » MISZ MASZ » Kącik młodego dziennikarza » #DrinkForDLC – o co chodzi?

#DrinkForDLC – o co chodzi?

(fot. pushsquare.com)Techland, polskie studio znane z takich gier jak Dying Light czy Call of Juarez, wystartowało jakiś czas temu z kampanią zachęcającą do codziennego picia wody.

Kampania była realizowana w mediach społecznościowych, a jej wizytówką był hashtag #DrinkForDLC. Gracze, w zamian za dbanie o nawyk odpowiedniego nawodnienia swojego organizmu, mieli dostać darmowe DLC do Dying Light.

Dla Techlandu okazało się to być strzałem w dziesiątkę: zasięg hashtagu objął ponad 15 milionów ludzi. Dzisiaj znamy już zawartość darmowego, wodnego rozszerzenia. Znajdą się w nim nowe zadania, które będziemy mogli wykonywać na terenie Starego Miasta, parkourowe wyzwania związane z wodą, a także projekt Woda 2.0 – silniejsze obrażenia od prądu.

Rozszerzenie weszło w skład The Following i będzie dostępne od 9 lutego przyszłego roku.

Źródło: planetagracza.pl

 

Comments are closed.

© 2012 Coolturalni24.pl - Lepsza strona kultury

Przejdź na górę strony