Jestes tutaj: Home » MUZYKA » Margaret rozpoczyna świąteczne odliczanie w nowym utworze

Margaret rozpoczyna świąteczne odliczanie w nowym utworze

(fot. materiały prasowe)Artystka kolejny raz podjęła się kolaboracji z koncernem Coca-Cola, który rozpoczął właśnie swoją coroczną, bożonarodzeniową kampanię. Jej kluczowym elementem jest premiera utworu „Coraz Bliżej Święta” w wykonaniu Margaret oraz chóru  programu The Voice of Poland.

Już po raz drugi koncern łączy siły z Magic Records, aby przekazać Polakom potężną dawkę radości, miłości i bliskości. Utwór „Coraz Bliżej Święta” na stałe wpisał się już do muzycznego kanonu świątecznego marki.

Najnowsza aranżacja jest polską wersją słynnego singla autorstwa Melanie Thornton „Wonderful Dream (Holidays are Coming)z 2001 roku.

Do pracy nad kompozycją, Margaret zaprosiła finalistów programu telewizyjnego „The Voice of Poland 2015”, którzy na potrzeby nagrania stworzyli chór.

Z kolei nad produkcją utworu i stworzeniem nowej aranżacji czuwali szwedzcy producenci, podobnie jak w przypadku wcześniejszych hitów artystki: „Thank You Very Much”, „Heartbeat”, czy „Wasted”.

Wszystko po to, abyśmy mogli jeszcze mocniej poczuć wyjątkową atmosferę zbliżających się Świąt.

Wcześniejsza współpraca Margaret z marką Coca-Cola w ramach kampanii Pocałuj Radość odniosła ogromny sukces.

Stworzony na potrzeby kampanii utwór „Smak Radości” został wyświetlony w kanałach socialowych (YouTube i Facebook) ponad 6 milionów razy oraz odnotował ponad 250 tysięcy odsłuchań w serwisach streamingowych (Spotify, Tidal).

„Coraz Bliżej Święta” można już znaleźć we wszystkich najważniejszych muzycznych serwisach cyfrowych, takich jak: Spotify, Tidal, Deezer, iTunes, Muzodajnia, a także na portalu YouTube.

Na kanale YT należącym do marki Coca-Cola utwór odnotował już ponad 1 600 000 odtworzeń w ciągu 6 dni od daty premiery.

Comments are closed.

© 2012 Coolturalni24.pl - Lepsza strona kultury

Przejdź na górę strony