Jestes tutaj: Home » WYDARZENIA » Polska » Marika i Mezo też „Mają Haka na Raka”

Marika i Mezo też „Mają Haka na Raka”

(fot. materiały prasowe)Gwiazdy polskiej estrady – Marika i Mezo – zostali ambasadorami 7. edycji Ogólnopolskiego Programu dla Młodzieży „Mam Haka na Raka”. Wykonawcy piosenek, które zna każdy z nas, postanowili wesprzeć młodzież biorącą udział w Programie i wraz z nią informować o tym, jak ważne są badania profilaktyczne.

Znany raper oraz wokalistka, współprowadząca program „The Voice of Poland”, wraz z 3,5 tysiącami młodych ludzi będą razem działać w słusznej sprawie i poszukiwać „Haka na Raka”. Marika oraz Mezo wsparli swoim udziałem 7. edycję Programu, która poświęcona jest nowotworom układu chłonnego – chłoniakom.

– „Mam Haka na Raka to super sprawa! Cieszę się, że mogę zaangażować się w Program i wspierać młodzież w tym co robi. Jest to nie lada wyzwanie, aby mówić o tak trudnych sprawach. Jednak wiem, że młodzież dzięki swojej pozytywnej energii i twórczym pomysłom znajdzie sposób, aby dotrzeć z przekazem do jak największej liczby osób. Trzymam mocno kciuki za wszystkich uczestników Programu!”– mówi ambasador 7. edycji „Mam Haka na Raka” Mezo.

Dzięki udziałowi w „Mam Haka na Raka” Marika i Mezo chcą pokazać społeczeństwu, jak ważne jest wykonywanie badań profilaktycznych oraz, że wspierają uczestników Programu w ich działaniach.

– „Popieram to, co robi młodzież w stu procentach. Żyjemy w takich czas, że każdy z nas chociaż raz zetknął się z nowotworem w rodzinie lub wśród znajomych, dlatego takie kampanie, jak „Mam Haka na Raka” są bardzo ważne. Dzięki młodym ludziom, którzy angażują się w działania i zwracają uwagę społeczeństwa na konieczność wykonywania badań profilaktycznych jest szansa na to, że coraz więcej osób będzie z nich korzystało i zwracało większą uwagę na swoje zdrowie. Dlatego nie miałam żadnych wątpliwości, aby włączyć się w tę inicjatywę i naprawdę cieszę się, że mogę być Ambasadorką „Mam Haka na Raka’””– mówi Marika.

Marika i Mezo będą wspierać Hakowiczów podczas całej 7. edycji Programu, wystąpią także podczas Gali Finałowej w czerwcu. Obecnie 84 zespoły, które zakwalifikowały się do II etapu Programu opracowują koncepcje kampanii społecznej o chłoniakach. Największą motywacją do działania jest dla nich to, że projekt zwycięskiej kampanii zostanie zrealizowany przez profesjonalną agencję reklamową i pojawi się w mediach na terenie całej Polski.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*


− sześć = 3

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

1 320 467 Spam Comments Blocked so far by Spam Free Wordpress

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

© 2012 Coolturalni24.pl - Lepsza strona kultury

Przejdź na górę strony