Jestes tutaj: Home » WYDARZENIA » Polska » „A Ty do czego używasz książek?” – startuje nowa kampania Empiku

„A Ty do czego używasz książek?” – startuje nowa kampania Empiku

(fot. jogashop.pl)„A Ty do czego używasz książek ?” – to nazwa kampanii zorganizowanej przez Empik, która ma zwrócić uwagę na niski poziom czytelnictwa książek nie tylko u dzieci, ale również wśród dorosłych.

Ostatnie badania przeprowadzone przez Bibliotekę Narodową, we współpracy z  TNS Polska wskazują na to, że około 60 procent dorosłych nie czyta książek. Wynik ten jest bardzo niepokojący, nic więc dziwnego, że cała sprawa nie przeszła bez echa.

W reakcji na przeprowadzone badania oraz nadchodzącego Dnia Książki Empik zorganizował akcję społeczną, która ma za zadanie wywołać reakcję.

„Poprzez nieco przerysowane pokazanie książek jako nieznaczących przedmiotów, w rolach dla nich deprecjonujących, urągających ich rzeczywistemu przeznaczeniu, chcemy wstrząsnąć odbiorcami i zawstydzić nieczytających” – wyjaśnia Monika Marianowicz, Menadżer ds. PR i Eventów w Empiku.

Dotychczasowe akcje ukazujące czytanie książek jako ciekawy sposób na spędzanie wolnego czasu, rozrywkę i przyjemność niestety nie przyniosły żadnych efektów, to skłoniło do podjęcia bardziej zdecydowanych kroków.

Akcję promują plakaty oraz inne materiały znajdujące się na terenie salonów Empik. 16 kwietnia na stacji metra w centrum Warszawy pojawi się dwutygodniowo ekspozycja wielkoformatowych naklejek.

Z okazji Dnia Książki Empik zaplanował również inne atrakcje:  happeningi, promocje oraz spotkania z autorami.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*


trzy − 2 =

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

1 300 822 Spam Comments Blocked so far by Spam Free Wordpress

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

© 2012 Coolturalni24.pl - Lepsza strona kultury

Przejdź na górę strony