Gaga ściąga z Bjork?
Tym razem nie chodzi o to co, ale o to jak – o środek przekazu. Najświeższy okazał się pomysł Bjork, która ostatni swój album promowała posługując się formą aplikacji na iPhona czy iPada. Gaga nie wymyśliła nic nowego.
Projekt Bjork nosił nazwę Biophilia i ukazał się na rynku w 2011 roku, w formie aplikacji na urządzenia Apple. Większość tworzących go utworów zostało zresztą nagranych przy użyciu iPada. Album obejmował bonusy, np. w postaci ścieżek koncertowych.
ARTPOP, poza muzyką, ma zawierać mnóstwo dodatków: m.in. czat, filmiki ilustrujące każdą piosenkę, gry czy część poświęconą modzie. Lady Gaga opublikowała informacje o najnowszym krążku na swojej stronie internetowej, jednocześnie dziękując fanom za wsparcie i muzyczną inspirację. Piosenkarka wierzy w pokolenie artpopu. My widzimy odgrzewane kotlety.