Nasza poznańska Warta
Konkurs pod hasłem „Miejsca Warty” ogłosiło partnerstwo „Na rzecz Warty”, zawiązane przez Urząd Miasta Poznania oraz firmy „SwedeCenter”, „KuiperCompagnons” i „DHV”, przy współpracy z „PLOT” (formalnym jego organizatorem jest firma „SwedeCenter”). Konkurs potrwa do 1 lipca 2012, a każdy chcący wziąć w nim udział, będzie musiał przygotować relację z opracowanej przez siebie wycieczki po nadwarciańskich terenach Poznania i okolic. Organizatorzy przewidują wspaniałe i niepowtarzalne nagrody.
Szczegóły konkursu dostępne są na stronie www.miejscawarty.pl. Tam każdy może dowiedzieć się, jak przygotować rzeczoną relację, a także dowie się szczegółowych informacji o nagrodach i sponsorach. Tam też będą zamieszczane konkursowe propozycje wycieczek. Pomysłodawcy Konkursu chcieliby zachęcić poznaniaków do aktywnego wypoczynku i zwiedzania terenów nadwarciańskich położonych w Poznaniu i jego okolicach, a także promować atrakcje turystyczne znajdujące się na tym obszarze oraz ofertę zorganizowanego wypoczynku nad wodą (kajakarstwo, wioślarstwo, łodzie motorowe).
Nagrody:
I miejsce – 5-dniowy, rodzinny pobyt nad morzem, w sopockim hotelu Mera Hotel & SPA ufundowany przez firmę „SwedeCenter”;
II miejsce – 3-dniowy pobyt dla 2 osób w Amsterdamie sponsorowany przez holenderską firmę „KuiperCompagnons”;
III miejsce – wspólnie z zaproszonymi znajomymi, odkrywanie nieznanych zakątków poznańskiej Fary (podziemia, kapitularz, organy od wewnątrz, strych farny) – dzięki Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej.
Oprócz tego dla uczestników-zwycięzców Konkursu czekają jeszcze inne nagrody ufundowane przez Partnerów. Są to np.: telefon HTC Wildfire S, kurs eskimoski pływania kajakiem, spływ wioślarski, voucher do restauracji.
Uwaga! Tak pula nagród, jak i lista Partnerów mogą się stale powiększać, a organizatorzy Konkursu liczą na współpracę z samorządami lokalnymi, firmami oferującymi zorganizowany wypoczynek, atrakcje turystyczne, sprzęt turystyczny, firmami gastronomicznymi i oferującymi noclegi, które mogą zgłaszać swój akces na stronie Konkursu.
Patronat medialny nad Konkursem objęła „Gazeta Wyborcza”.